خانواده مهرداد میناوند اعلام کردند

داغ مهرداد میناوند تازه می شود / خانواده اش از مردم چه خواستند؟!

13:02 - 1399/11/09
خانواده مهرداد میناوند در پیامی از مردم تقاضا کردند که به بهشت زهرا نروند تا کسی گرفتار ویروس کرونا نشود
مهرداد میناوند

درخواست خانواده مهرداد میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید

در حالی که قرار بود تشییع جنازه مهراد میناوند که شب گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد فردا برگزار شود، خانواده این مرحوم با انتشار پیامی خبر از تغییر در برنامه برگزاری تشییع جنازه دادند.

نماینده خانواده مهرداد میناوند درخواست کرد این پیام از طریق رسانه طرفداری به اطلاع مردم برسد.

خانواده میناوند در پیامی به طرفداری و خطاب به مردم گفت:

به دلیل شرایط کرونا و ازدحام جمعیت ممکن است باعث شود برخی ها به این ویروس مبتلا شوند و همین قضیه برای مهرداد میناوند مدیونی دارد و برای این که دینی گردن ما و مهرداد نباشد. از مردم و هواداران مهرداد تقاضا می کنیم از راه دور برای مهرداد فاتحه بفرستید و به بهشت زهرا نیایید. در این شرایط کرونایی ما نمی خواهیم خانواده دیگری داغ دار شود و جوانش را از دست بدهد. خواهشی که از مردم داریم این است به بهشت زهرا نیایند.

علیرضا خلیفه، دوست و همکار رسانه ای مهرداد میناوند که تا لحظه آخر بر بالین مهرداد میناوند بود، با تایید خواسته خانواده این مرحوم به طرفداری گفت:

قرار بود خاکسپاری فردا باشد اما پدر، مادر و خانواده مهرداد میناوند گفتند جنازه نباید روی زمین بماند و به درخواست آنها پیکر مهرداد عزیز امروز به خاک سپرده می شود. آنها خواهش کردند به خاطر شرایط کرونا کسی به بهشت زهرا نیاید و مردم از راه دور فاتحه بخوانند تا ازدحام جمعیت باعث گسترش ویروس نشود.

در حالی که قرار بود تشییع جنازه میناوند فردا برگزار شود، خانواده این مرحوم با انتشار پیامی خبر از تغییر در برنامه برگزاری تشییع جنازه دادند.

بیوگرافی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

داغ مهرداد میناوند تازه می شود / خانواده اش از مردم چه خواستند؟!1

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط ۲ سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان دقایقی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

منبع رکنا