پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس

23:58 - 1399/11/08
ملیکا شریفی نیا در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکس جذاب و دیدنی از خود و دوستش را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت و تولد وی را تبریک گفت که شما هم میتوانید در ادامه این مطلب پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
ملیکا شریفی نیا

عشق قشنگ من تولدت مبارررررررک چقدر خوشحالم که خدا تو رو به من داد تا لحظه لحظه‌ی زندگیم پر باشه از خنده‌های قشنگت آغوش امن و پر مهرت و صدای جذاب و رویایی‌ت امیدوارم امسال یکی از بهترین سال‌های زندگیت باشه و به تک تک چیزهایی که با این دقت و وسواس از خدا می‌خوای برسی عزیزدلم امسال باید گوشم پر بشه از صدای خنده‌های از ته دلت و باید هر روز یه خبر فوق‌العاده ازت بشنوم دلم می‌خواد سال دیگه همین موقع بهم بگی دیدی ملیکا؟ همه چیز دقیقا همونی شد که من می‌خواستم! تولدت هزار بار مبارک قشنگ من بمون برام همیشه @anahitadorri

نام :ملیکا نام خانوادگی :شریفی نیا تاریخ تولد :1365/8/21 محل تولد :تهران

ملیکا شریفی نیامتولد 21 آبان 1365 در تهران بازیگر ایرانی است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس7

محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس7

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد 21 دی 1336، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس14

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد 29 فروردین1361 تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس4

همسر ملیکا شریفی نیا:

ملیکا شریفی نیا، در 14 اردیبهشت 1386 ازدواج کرد.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس8

ملیکا شریفی نیا علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس6

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس15

دنیای بازیگری ملیکا شریفی نیا:

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس12

او بازی در سینما را از سال 1371 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد. او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید. او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس18

ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس3

او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی ایفای نقش کرد. در خلاصه فیلم اشباح آمده است:«تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی گنجد. دایی بابا وکیل خانواده در تلاش برای آرام کردن اوضاع است. از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای تاجی خانم و دخترش به وجود آورده است. مازیار نیز پس از آمدن به ایران درام های تازه ای را رقم می زند و اهالی خانواده چون شبح های سرگردان به دنبال خلوت های زندگی خود می گردند».

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس17

فیلم شناسی

سینمایی:

1392 خواب زده ها 1386 دایره زنگی 1382 مهمان مامان 1378 میکس 1375 ابر و آفتاب 1373 آرایش مرگ 1373 اشک و لبخند 1373 پری 1371 دایان باخ 1371 دیدار در استانبول 1371 اوینار

مجموعه تلویزیونی:

1392 - خروس 1389 نون و ریحون 1388 آشپزباشی 1388 شمس العماره 1377 افسانه پوپک طلائی تله فیلم1391 چشماتو ببند

ملیکا شریفی نیا در نقش ها متفاوت:

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس4

ملیکا شریفی نیا در سریال آشپزباشی

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس3

ملیکا شریفی نیا در سریال خروس

خانواده ملیکا شریفی نیا:

محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری و مافیای هنری در سینماست پدر ملیکا متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

محمدرضا شریفی‌نیا و همسر سابقش آزیتا حاجیان طلاق گرفته و از هم جدا شده اند و آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۱ تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد. او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید. او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد. ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس2

عکس خانواده ملیکا شریفی نیا

ازدواج ملیکا شریفی نیا:

ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 وقتی 19 ساله بود با امیر رضا طلاچیان که در صنعت فعالیت دارد ازدواج کرد.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس6

ملیکا شریفی نیا و همسرش

کم کردن وزن ملیکا شریفی نیا از زبان خودش:

از خیلی وقت پیش به فکر کم کردن وزن بودم اما نمی‌شد. شنیده بودم بعد از ۳۰سالگی کم کردن وزن کار دشواری است. به همین دلیل تصمیم گرفتم هر طور شده، وزنم را پایین بیاورم و هنگام خاموش کردن شمع 29 سالگی به خودم قول دادم که هر طور شده، وزنم را کم کنم و خدا را شکر توانستم در عرض ۷ماه ۲۰کیلوگرم کم کنم و حالا خیلی خوشحالم چون توانستم خودم را به خودم ثابت کنم.

پست جذاب ملیکا شریفی نیا برای تولد آناهیتا دری + عکس5

عکس های ملیکا شریفی نیا قبل و بعد از کم کردن وزن

فیلم‌شناسی:

فیلم های سینمایی:

۱۳۹۵- خرگیوش ۱۳۹۴ - عشق نیکان ۱۳۹۳ - پانسیون دختران - (مریم ابراهیم‌وند) ۱۳۹۲ - اشباح - (داریوش مهرجویی) ۱۳۹۲ - خواب‌زده‌ها - (فریدون جیرانی) ۱۳۸۶ - دایره زنگی - (پریسا بخت‌آور) ۱۳۸۲ - مهمان مامان - (داریوش مهرجویی) ۱۳۷۸ - میکس - (داریوش مهرجویی) ۱۳۷۵ - ابر و آفتاب - (محمود کلاری) ۱۳۷۳ - آرایش مرگ - (افشین شرکت) ۱۳۷۳ - اشک و لبخند - (شاپور قریب) ۱۳۷۳ - پری - (داریوش مهرجویی) ۱۳۷۱ - دایان باخ - (فرهاد پوراعظم) ۱۳۷۰ - دیدار در استانبول - (افشین شرکت) ۱۳۷۰ - اوینار - (شهرام اسدی)

مجموعه تلویزیونی ملیکا شریفی نیا:

۱۳۹۶ - دلدادگان - منوچهر هادی ۱۳۹۴ - حالت خاص - افشین اربابی ۱۳۹۴ - خانهٔ اجاره‌ای - شاهد احمدلو ۱۳۹۲ - خروس - (سعید آقاخانی) ۱۳۸۹ - نون و ریحون - (فرزاد مؤتمن) ۱۳۸۸ - آشپزباشی - (محمدرضا هنرمند) ۱۳۸۸ - شمس‌العماره - (سامان مقدم) ۱۳۸۸ - داستان‌های نوروز - (مرضیه برومند) ۱۳۷۷ - افسانه پوپک طلائی شبکه نمایش خانگی ملیکا شریفی نیا:۱۳۹۶ - بالشها تله فیلم ملیکا شریفی نیا:۱۳۹۰ - چشماتو ببند - (مجتبی چراغعلی) ۱۳۹۴ - عشق خاموش - (ندا غفاری)