فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس

10:17 - 1399/11/07
سروش جمشیدی ، بازیگر توانا و بی حاشیه ی تلویزیون و تئاتر، با انتشار پستی در اینستگرام ، قسمتی از فیلم ساز دهنی را به اشتراک گذاشت.
سروش جمشیدی

یه چیزایی هست واسه ما سهل الوصول و‌ دست یافتنیه ولی واسه خیلی ها آرزو هستش ؛ قدر داشته هامون رو بدونیم حتی اگه به چشمون‌ نمیان و خیلی شکرگزار باشیم . فیلم “ ساز دهنی “ . ساخته امیر نادری

تعطیلات دوست داشتنی مجموعه تلویزیونی سید وحید حسینی
عاروس سید محمد حسینی‌خواه
خروس سعید آقاخانی
زیر نیم‌کاسه فیلم تلویزیونی سید وحید حسینی
عطسه مجموعه نمایش خانگی مهران مدیری
در حاشیه ۲ مجموعه تلویزیونی
دورهمی
سه شو محسن غضنفری

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس6

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی

سروش جمشیدی کمی دیر کشف شد اما بالاخره مهران مدیری او را کشف کرد.خنده و طنز این بازیگر فوق العاده است و مردم بسیار او را دوست دارند. سروش جمشیدی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. وی که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

سروش جمشیدیزمینه فعالیت: بازیگرتولد: ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ – تهرانمحل زندگی : تهرانملیت : ایرانیپیشه : بازیگرسال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ – تاکنون

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس19

سروش جمشیدی اصالتی یزدی دارد

سروش جمشیدی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. وی که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد، در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی هایش رو به رخ بکشد او در مورد مدیری میگوید : مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم, همیشه بهترینها رو براشون آرزو میکنم.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس0

سروش جمشیدی، از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد

کمدین با حرکات و دیالوگ

او بدون استفاده از هیچگونه لهجه ای تنها با نشان دادن و ریختن احساس در صدای خودش دیالوگهای ماندگاری را بوجود آورد ( کوچولوتم , اومدن – اومدن , یه فرصت دیگه به من بدین و …) از جمله تیکه کلمام های منحصر بفرد وی میباشد.سروش جمشیدی اگر مورد تبعیض و کوردلی رقابتی و استثمار هنری قرار نگیرد ظرفیت بالا و توانائی های بسیاری برای برگرداندن لبخند و خنده و شادی به قلب و لب و خانه مردم دارد.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس14

سروش جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است

از درحاشیه تا عطسه

سریال عطسه سکوی پرتاب وی بود، او در این سریال هم شناخته شد و هم به محبوبیت رسید، فعالیت خود با مهران مدیری را در سریال خانگی عطسه نیز ادامه داد و در سریال دورهمی نیز به ایفای نقش پرداخت.

ازدواج

سروش جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است و صاحب یک پسر بنام سیاوش است.

گفتگو با سروش جمشیدی

سروش جمشیدی درباره بازی خود در آثار مهران مدیری که باعث شد او دیده شود بیان کرد که عده ای فکر می کنند او یک باره پیدایش شده است.

سروش جمشیدی در سریال دورهمی به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت با اشاره به فعالیت هنری خود از سال ۷۷ گفت: من پیش از سال ۷۷ تئاتر کار می کردم و آن سال ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است.

سروش جمشیدی ادامه داد: بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود ۱۸ سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با سریال درحاشیه ۱ و ۲ شناختند و من در مجموعه های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس16

عده ای فکر کنند من یک باره پیدایم شده است

سروش جمشیدی با اشاره به حضور خود در تهران و فعالیت در عرصه تئاتر و تلویزیون بیان کرد: من از سال های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم ها و سریال های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته چون در این سال ها اتفاقی که می خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می کردم.

با این حال در همین دو سالی که در سریال های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه ای ۱۸ ساله دارم.سروش جمشیدی با اشاره به مردمی که نسبت به بازی های او در ۲ سال اخیر واکنش نشان داده اند،

بیان کرد: گاهی بعضی در واکنش به بازی من در سریال های درحاشیه و حتی دورهمی سوال می پرسند که تا حالا کجا بوده ام اما واقعیت این است که من یک باره با پارتی و یا باندبازی وارد تلویزیون نشدم. اقای مدیری چنین اخلاقی ندارد که بخواهد کسی را به سریالی معرفی کند درحالیکه فرد توانمندی اش را نداشته باشد. توانایی او این است که می داند از استعدادها در کجا و به چه شکلی بهره بگیرد.

مدیری به دلیل تجربه ای که داشت به من اعتماد کرد و من دو سال است که با کارهای مدیری بیشتر روی خطِ بازی افتادم.جمشیدی که اولین حضورش در آثار مدیری در اولین قسمت از سریال درحاشیه بود در این باره توضیح داد: روز اول که برای بازی در مجموعه درحاشیه به لوکیشن رفتم قرار بود به عنوان دوست مهران غفوریان که از خارج از ایران بازمی گردد

تنها یک قسمت در آن مجموعه حضور داشته باشم اما بعد از آن حضور من ادامه دار شد. یکی از دلایلی که باعث شد در این دو سال دیده شوم خود مهران مدیری بود که کارهایش پرمخاطب است و مردم همه آثار او را می بینند. به هر حال این فرم از کار ساختار جدیدی است و به آزمون و خطا نیاز دارد.

خود من هنوز در حال اتود زدن هستم و سعی می کنم جنس بازی خود را پیدا کنم تا به جایگاه متعادلی هم برای مخاطب استودیو و هم مخاطب داخل منزل برسیم.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس0

سروش جمشیدی

فیلم شناسی سروش جمشیدی

تعطیلات دوست داشتنی مجموعه تلویزیونی سید وحید حسینی
عاروس سید محمد حسینی‌خواه
خروس سعید آقاخانی
زیر نیم‌کاسه فیلم تلویزیونی سید وحید حسینی
عطسه مجموعه نمایش خانگی مهران مدیری
در حاشیه ۲ مجموعه تلویزیونی
دورهمی
سه شو محسن غضنفری

تصاویر سروش جمشیدی

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس16

تصاویر سروش جمشیدی

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس10

عکس های سروش جمشیدی تصاویر سروش جمشیدی

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس12

جدیدترین تصاویر سروش جمشیدی

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس14

عکس های جدید سروش جمشیدی

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس12

سروش جمشیدی و پسرش

ازیگر دورهمی این بار در مصاحبه ای جنجالی با خبرنگاران ما

مصاحبه با سروش جمشیدی ، بازیگر نقش قیمت در دورهمی را در این مطلب سایت سماتک آورده ایم. این روز ها برنامه ی دورهمی یکی از جنجالی ترین و پرطرفدار ترین برنامه های خانگی است که هر شب تعداد زیادی را به پای تلویزیون میکشاند. این برنامه علاوه بر مصاحبه ی ویژه ای که با افراد مشهور دارد، قسمتی مثا تئاتر دارد. سروش جمشیدی یکی از بازیگران این تئاتر است.

اولین سکانس هایی که از او در «در حاشیه» دیده شد، مخالفان و موافقان زیادی داشت که این نشان از دیده شدنش بود. بازیگری که 18 سال در عرصه بازیگری در تئاتر و رادیو و تلویزیون شهر یزد و در ادامه تهران، کار کرد و دیده نشد تا اینکه مهران مدیری با یک ویدئویی که دستیارش از او گرفته بود، از سروش جمشیدی دعوت به کار کرد. حالا سروش جمشیدی که پیش از این در یزد به چهره ای شناخته شده تبدیل شده است، امیدوار است هیچ بازیگری به دلیل مسائل مالی کاری را بازی نکند که دوستش ندارد.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس17

آقای مدیری فقط یک ویدئو از من دید

من سال ها تئاتر کار کردم ولی آقای مدیری هیچ کدام از کارهایم را ندیدند ولی به واسطه یکی از دستیارهای تلویزیون که می دانست کار طنز می کنم، با دستیار آقای مدیری آشنا شدم. ایشان هم فیلم کوتاهی در حدی که آقای مدیری تصویر مرا ببیند تهیه و به ایشان نشان داد. دو سه روز بعد دستیار آقای مدیری تماس گرفتند و قرار شد در سریال در حاشیه به عنوان مهمان و نقش نقش دوست مهران غفوریان حضور داشته باشم ولی بعد از ضبط یک قسمت، آقای مدیری گفتند که با من برای نود قسمت قرارداد ببندند که متاسفانه «در حاشیه یک» متوقف شد.

می خواهم باورم کنند

سال 77 روزهایی بود که دوست داشتم آقای مدیری و تیمش را از نزدیک ببینم ولی هیچ وقت فکر نمی کردم روزی با ایشان کار کنم؛ چیزی که به خود آقای مدیری هم گفتم. الان هم فقط جلوی دوربین آقای مدیری بودن برایم مهم نیست؛ مهم این است که در کار کسی که طنز را می شناسد، خوب ظاهر شوم و ایشان باورم کنند.

چک اول را خوب زدم

اولین سکانسی که جلوی دوربین آقای مدیری رفتم سکانس شلوغی بود که در حضور خبرنگاران بود و این کارم را سخت تر می کرد و خوشحالم که چک اول را خوب زدم. مطمئنا خدا در آن روز همراهم بود.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس7

استندآپ ها، نقطه قوت برنامه است

دورهمی سری اول با سری دوم قابل مقایسه نیست چون دو نگاه متفاوت در این دو سری حاکم بود. هر دو ساختار خاص خودشان را داشتند ولی من هم قبول دارم نقطه قوت برنامه دور همی، حضور آقای مدیری و اجرای خوب شان است. این نمایش ها مکمل موضوعی است که آقای مدیری استندآپ می کنند و به نوعی چاشنی برنامه است. برای همین نمی توان گفت یکی قوی تر از دیگری است.

دیگر بریده بودم

برخی از دوستان در صفحه شخصی ام می نویسند تا به حال کجا بودی و … ولی این اتفاق خیلی ساده پیش نیامد. این اواخر یعنی قبل از همکاری با آقای مدیری، به نوعی بریده بودم. انتظار خسته ام کرده بود. این که دائم منتظر اتفاق ویژه ای بودم و نمی افتاد. هر جا برای بازی می رفتم، می گفتند کارت خوب است ولی به همین جا ختم می شد. حتی بعد از خروس، سعید آقاجانی از بازی من راضی بود و این برایم ارزشمند بود ولی با همه این تعاریف و محبت ها اتفاقی که دوست داشتم، برایم نیفتاد.

دلم از قضاوت ها می سوزد

در مورد شخصیت خودم می توانم بگویم برخوردهای مثبتی که از طرف مردم داشتم بیشتر از منفی بوده است. من به همه این نظرها درباره نقشم احترام می گذارم ولی در جایی برخی نظرها به توهین و قضاوت های بیجا می رسد. مثلا می گویند آشنای آقای مدیری است یا پول داده به اینجا رسیده. این قضاوت ها به شدت آزارم می دهد.

روز فراموش نشدنی

اولین جلسه ای که با آقای مدیری داشتم را هیچ وقت فراموش نمی کنم. روز خوبی بود. بعد از سال ها زحمت و انتظار، اولین دیالوگ ایشان برای اینکه اجازه بگیرم و وارد شوم این بود که «قند بیا» (می خندد) دوست دارم بدانم ایشان در آن ویدئو چه چیزی از من دیدند که دعوت به همکاری کرد. منتظرم شرایطی پیش بیاید تا چنین سوالی را از خودشان بپرسم.

فیلم مورد علاقه‌ی سروش جمشیدی + عکس7

نقش منفی هم بازی کردم

از ابتدا دغدغه ام کمدی بود. البته دوست داشتم ژانر دیگری مانند درام را تجربه کنم و در سریال خروس چنین نقشی را که منفی هم بود داشتم. شاید از آنجایی که در ژانر کمدی موفق تر هستم و خودم هم بیشتر این ژانر را دوست دارم، باید این اتفاق در کمدی و البته همکاری با آقای مدیری می افتاد.

دوست دارم با عطاران کار کنم

سخت است از بین کمدین ها و بازیگران کمدی نام یکی را به عنوان کسی که کارش را دوست دارم ولی همیشه سبک کمدی آقای مدیری و آقای عطاران را دوست داشتم. خوشبختانه توانستم با آقای مدیری همکاری کنم و امیدوارم بتوانم با آقای عطاران هم همکاری داشته باشم.