عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

09:42 - 1399/11/07
در این مطلب عکس عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش را مشاهده می کنید
سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد. این زوج خوش اخلاق و شاد تصاویر زیادی از خود منتشر می کنند. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش را با ست لباسی جذاب ببینیم.

عکس عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش

در این عکس سمانه پاکدل و همسرش را با ست لباس زیبا می بینید

عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی3

عکس عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش

بد نیست درباره سمانه پاکدل بیشتر بدانید

سمانه پاکدل سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ شهر اصفهان است. او در خانواده‌ای ۵ نفره چشم به جهان گشود. یک خواهر و یک برادر بزرک تر از خود دارد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و به همین علت آشپزیش خوب است.

عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی12

عکس عاشقانه سمانه پاکدل در روز عروسی

پاکدل در دبیرستان تجربی خواند و سپس در دانشگاه رشته روانشناسی را ادامه داد. خودش در این‌باره می‌گوید «دوران راهنمایی که تمام شد، می خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می گذاریم بازیگر شوی.

کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودند.» برخلاف مخالفت والدین، با تشویق خواهر و همسر خواهرش در ۱۷ سالگی بعنوان دستیار صحنه در تئاتر شروع به کار کرد سپس توسط دکتر علی پویان برای بازی در نمایشی به نام رودکی انتخاب شد. پس از آن چند نقش‌ کوتاه و فرعی بازی کرد که چندان مهم نبودند تا اینکه نوبت به نقش‌های مهم‌تر رسید

عاشقانه سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی8

هادی کاظمی و همسرش

در برنامهٔ دورهمی که در شب ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی بازیگر سینمای ایران ازدواج کرد. این زوج سینمایی در مسابقه «۱۳ شمالی» با هم حضور داشتند و آشنایی‌شان در این مسابقه باعث شد تا خیلی زود باهم ازدواج کنند. کارنامه کاری سمانه پاکدل: مجموعه تلویزیونی: همسایه‌ها دیگری (۱۳۹۳) پنجره (مجموعه تلویزیونی) معراجی‌ها شاید برای شما هم اتفاق بیفتد دلنوازان (۱۳۸۸) دست بالای دست (۱۳۹۱) بچه‌های نسبتاً بد (۱۳۹۲) فیلم های سینمایی: یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹ تهیمنه میلانی) معراجی‌ها (۱۳۹۲ مسعود ده‌نمکی) لبه پرتگاه